![Baranyai Károly pilóta a Malév-csőd után](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1333,2000,550/0-0-0/bc4de225-2748-4b27-b160-6f58c619a58a/1/1/n001_bfsnrd.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=15b4310c38bab8dba8dbaa91c486cfc1e8d8cc442426cd82ebf9336267b60efe)
Pénteken reggel hat órakor 66 évnyi folyamatos működés után leállt a Malév - jelentette be a társaság 2012. február harmadikán. A nemzeti intézménynek számító légitársaság csődje a becslések szerint a közvetlenül érintett több ezer dolgozó mellett közvetve néhány tízezer munkavállalót érinthet a beszállítókon keresztül. A cégnél dolgozók legtöbbje romantikával és szomorúan gondol vissza a repülős napokra, sokan pedig még nem tudják, speciális tudásukkal mihez fognak kezdeni a munkaerőpiacon. (A sorozatot Tuba Zoltán készítette az Origo számára.)
![](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1334,2000,550/0-0-0/7dc35477-104b-4ffc-a489-a2acc58e4b93/1/1/n002_ua1cn7.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c3502bd1f8853f1d29493654e7c955c7bdec6adacba04a94bff072f2d1532abe)
![Farsang Erzsébet és Farsan László a Malév-csőd után](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/9acfc938-fc75-4cf0-be39-029a9e1cf521/1/1/n020_svvo0x.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Farsang Erzsébet húsz évig volt a fehérneműosztályon raktáros, Farsang László repülőgépműszerész harminchét évet dolgozott a Malévnál. A csődről műszakban lévő barátjuk szólt nekik aznap hajnalban
![](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/2f572e72-0431-42bc-8353-6909de1d6715/1/1/n021_t7tkdk.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Farsang László tesztrepülésen az 1970-es évek végén, felesége pedig kollégájával 1993 körül. László jelenleg Szlovákiában dolgozik repülőgépműszerészként, felesége továbbra is munkát keres
![Leposa Attila pilóta a Malév-csőd után](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/519ca004-7098-4ab1-9d1c-d9c8b7ac5e93/1/1/n003_ym1i56.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Leposa Attila 1968 óta repül, harminchárom évet a Malévnál dolgozott. Két típus főpilótája volt, majd vezető oktató. Szabadidejében továbbra is repül, de hivatásszerűen csak konkrét felkérésre menne el
![](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/ba6eefd2-269d-4150-8316-7e1f32d2672a/1/1/n004_ttylgr.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Attila éppen egy prágai útra érkezett a repülőtérre, ahol közölték vele, hogy két órája van kiüríteni a szekrényét. Európa összes országában járt, egyelőre beteljesületlen álmai az Antarktisz és az Amazonas vidékének meglátogatása
![Horváth Zoltán pilóta a Malév-csőd után](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/43c2b7f4-1e92-47a6-90b6-3f31882a588a/1/1/n009_itkzik.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Horváth Zoltán harminchárom évig dolgozott pilótaként. A csődről reggel a tévéből értesült, munkába menetel előtt. Jelenleg nyugdíjasként él, de nem zárkózna el egy itthon felkínált munkalehetőségtől
![](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1333,2000,550/0-0-0/6013515f-0bde-4df7-80ea-bd5018a7a317/1/1/n010_m9ebeg.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=15b4310c38bab8dba8dbaa91c486cfc1e8d8cc442426cd82ebf9336267b60efe)
Horváth Zoltán 1994-ben kormányzati különgépen Göncz Árpád köztársasági elnökkel az Egyenlítő fölött, útban Balira, két hetes diplomáciai körúton
![Balázs Ildikó stewardess a Malév-csőd után](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/66f83aae-f63a-42b9-a75a-8fd2163e6863/1/1/n022_amqgun.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Balázs Ildikó nyolc évig dolgozott stewardessként. A leállásról reggel, otthon, a kollégái facebook-üzenetein keresztül értesült. Jelenleg irodai asszisztens a DHL-nél
![](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1333,2000,550/0-0-0/5598b63d-bc76-4846-a431-c9b09102394e/1/1/n023_k9uo9u.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=15b4310c38bab8dba8dbaa91c486cfc1e8d8cc442426cd82ebf9336267b60efe)
Balázs Ildikó géplátogatáson a stewardess-tanfolyam alatt, 2004-ben
![Várnai Ferenc pilóta a Malév-csőd után](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/f27b7ba6-c882-4641-89bd-5101071659df/1/1/n005_ujwesl.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Várnai Ferenc pilóta negyvenkét évig volt a Malév munkatársa, éppen pihenőnapját töltötte, mikor a kollégái telefonon hívták a leállás miatt. Jelenleg nyugdíjas
![](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/514269bb-2287-4b70-a6dd-01757b4ed3f3/1/1/n006_v92hqq.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Várnai Ferenc Egyiptomban 1984-ben egy Kairó-Áden járat során, még fedélzeti mérnökként
![Balogh Gábor és Baloghné Jancsovics Tünde a Malév-csőd után](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1333,2000,550/0-0-0/ea16560f-d10c-4afe-b97f-46433f5994cf/1/1/n015_ltmqod.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=15b4310c38bab8dba8dbaa91c486cfc1e8d8cc442426cd82ebf9336267b60efe)
Balogh Gábor és felesége, Baloghné Jancsovics Tünde. Harminckét, illetve harminc évig voltak a Malévnál, Gábor mint főmunkatárs, Tünde mint HR-es vezető. Gábor azóta volt pl. uszodai pénztáros, Tünde pedig kutyakozmetikát visz
![](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,2000,1331,2000,550/0-0-0/a2d125eb-3d10-495c-a0f3-a5bf29d69201/1/1/n016_oea6re.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=c7c2f82ce68a7987b8e6bee66123c5dddc536a3ee65ff37f4687ab22c07b6fe2)
Tünde és Gábor az általuk szervezett egyik légiutaskísérő bálon 1986-ban
![Limburger Lóránt vezérigazgató a Malév-csőd után](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,1500,998,1500,550/0-0-0/af257d1b-9822-4b39-b6e6-94337c36871d/1/1/n024_kpotbv.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=b63054ac73199cbf4688891de34d4729e7dfff0bcb7d0915865a7f40ff5ce61c)
Limburger Lóránt, a Malév utolsó, megbízott vezérigazgatója 1993 óta dolgozott a cégnél. A leállásról a hajnali ülésen döntött az igazgatóság, melynek ő is tagja volt
![](https://format.creatorcdn.com/b4a6f81e-1a5e-4372-8649-948780b6680c/0/0/0/0,0,1500,998,1500,550/0-0-0/65944fbd-011e-4f76-9a66-7d2bd4aaa430/1/1/n025_ty6y09.jpg?fjkss=exp=2037523272~hmac=b63054ac73199cbf4688891de34d4729e7dfff0bcb7d0915865a7f40ff5ce61c)
Limburger Lóránt ground handling managerként Japánban 1996 környékén, miután sikeres szeződést kötött a Japánba induló charterjártatokról