Baranyai Károly pilóta a Malév-csőd után
Baranyai Károly harminchárom évig dolgozott a Malévnál pilótaként. A megszűnés hírét autójában, a rádióban hallotta. Felesége, Tuba Tünde jó húsz éve eljött a cégtől, légiutaskísérő és könyvtáros volt
info
×

Pénteken reggel hat órakor 66 évnyi folyamatos működés után leállt a Malév - jelentette be a társaság 2012. február harmadikán. A nemzeti intézménynek számító légitársaság csődje a becslések szerint a közvetlenül érintett több ezer dolgozó mellett közvetve néhány tízezer munkavállalót érinthet a beszállítókon keresztül. A cégnél dolgozók legtöbbje romantikával és szomorúan gondol vissza a repülős napokra, sokan pedig még nem tudják, speciális tudásukkal mihez fognak kezdeni a munkaerőpiacon. (A sorozatot Tuba Zoltán készítette az Origo számára.)

Baranyai Károly 1980-ban Békéscsabán, három hónapos bentlakásos repülési gyakorlati kiképzésen
info
×
Farsang Erzsébet és Farsan László a Malév-csőd után

Farsang Erzsébet húsz évig volt a fehérneműosztályon raktáros, Farsang László repülőgépműszerész harminchét évet dolgozott a Malévnál. A csődről műszakban lévő barátjuk szólt nekik aznap hajnalban

info
×

Farsang László tesztrepülésen az 1970-es évek végén, felesége pedig kollégájával 1993 körül. László jelenleg Szlovákiában dolgozik repülőgépműszerészként, felesége továbbra is munkát keres

info
×
Leposa Attila pilóta a Malév-csőd után

Leposa Attila 1968 óta repül, harminchárom évet a Malévnál dolgozott. Két típus főpilótája volt, majd vezető oktató. Szabadidejében továbbra is repül, de hivatásszerűen csak konkrét felkérésre menne el

info
×

Attila éppen egy prágai útra érkezett a repülőtérre, ahol közölték vele, hogy két órája van kiüríteni a szekrényét. Európa összes országában járt, egyelőre beteljesületlen álmai az Antarktisz és az Amazonas vidékének meglátogatása

info
×
Horváth Zoltán pilóta a Malév-csőd után

Horváth Zoltán harminchárom évig dolgozott pilótaként. A csődről reggel a tévéből értesült, munkába menetel előtt. Jelenleg nyugdíjasként él, de nem zárkózna el egy itthon felkínált munkalehetőségtől

info
×

Horváth Zoltán 1994-ben kormányzati különgépen Göncz Árpád köztársasági elnökkel az Egyenlítő fölött, útban Balira, két hetes diplomáciai körúton

info
×
Balázs Ildikó stewardess a Malév-csőd után

Balázs Ildikó nyolc évig dolgozott stewardessként. A leállásról reggel, otthon, a kollégái facebook-üzenetein keresztül értesült. Jelenleg irodai asszisztens a DHL-nél

info
×

Balázs Ildikó géplátogatáson a stewardess-tanfolyam alatt, 2004-ben

info
×
Várnai Ferenc pilóta a Malév-csőd után

Várnai Ferenc pilóta negyvenkét évig volt a Malév munkatársa, éppen pihenőnapját töltötte, mikor a kollégái telefonon hívták a leállás miatt. Jelenleg nyugdíjas

info
×

Várnai Ferenc Egyiptomban 1984-ben egy Kairó-Áden járat során, még fedélzeti mérnökként

info
×
Balogh Gábor és Baloghné Jancsovics Tünde a Malév-csőd után

Balogh Gábor és felesége, Baloghné Jancsovics Tünde. Harminckét, illetve harminc évig voltak a Malévnál, Gábor mint főmunkatárs, Tünde mint HR-es vezető. Gábor azóta volt pl. uszodai pénztáros, Tünde pedig kutyakozmetikát visz

info
×

Tünde és Gábor az általuk szervezett egyik légiutaskísérő bálon 1986-ban

info
×
Limburger Lóránt vezérigazgató a Malév-csőd után

Limburger Lóránt, a Malév utolsó, megbízott vezérigazgatója 1993 óta dolgozott a cégnél. A leállásról a hajnali ülésen döntött az igazgatóság, melynek ő is tagja volt

info
×

Limburger Lóránt ground handling managerként Japánban 1996 környékén, miután sikeres szeződést kötött a Japánba induló charterjártatokról

info
×
Using Format